ZÁRUČNÝ LIST
Táto záruka sa vzťahuje na herné konzoly ( ďalej HK ) zakúpené iba v predajni firmy ROVI.
1. Záruka platí pre HK (napr. značky Playstation, Xbox, Nintendo a pod.) , ktorého identifikačné údaje, t.j. značka, typ, výrobné (sériové) číslo sú uvedené v tomto doklade o záruke , kde je uvedená aj dĺžka záručnej doby.
2. Počas záručnej doby firma ROVI bezplatne opraví HK v prípade, ak
a) nebola odstránená alebo poškodená ochranná nálepka s nápisom „ROVI“,
b) nebolo odstránené či zmenené výrobné číslo výrobku
3. Záruka sa nevzťahuje na poruchy :
a) vzniknuté obvyklým opotrebovaním
b) ak, poškodenie bolo spôsobené skutočnosťou, že HK bola vystavená:
nesprávnemu, neopatrnému alebo násilnému ovládaniu, pádu, vplyvu škodlivého prostredia napr. vode, vlhku, extrémnym teplotám, prírodným podmienkam alebo náhlym zmenám v týchto podmienkach, korózií, oxidácií; neoprávnenej úprave, otvoreniu, oprave, nesprávnej inštalácií, nehode; poškodeniu od jedla alebo rozliatych tekutín, vplyvu chemických výrobkov alebo ďalším skutočnostiam , ktoré idú nad rámec rozumnej kontroly firmy ROVI.
c) ďalej záruka sa nevzťahuje pri predaji používaných HK na optickú časť a vonkajší kryt
4. Na v záruke opravenú HK bude udelená predlžená záručná doba v zmysle Občianskeho zákonníka.
5. Aby zákazník mohol uplatniť nároky zo záruky, musí predložiť čitateľný a nezmenený originálny doklad o kúpe, poprípade záručný list, ktorý zreteľne obsahuje podpis a pečiatku predávajúceho, dátum, značku, typ a výrobné číslo HK, a nesmie byť poškodená, odstránená alebo nahradená ochranná nálepka s nápisom „ROVI“ inou ochranou nálepkou. V prípade doručenia HK, je potrebné doručiť doklad o zakúpení (alebo kópiu dokladu o zakúpení), záručný list (ak bol vystavený samostatne) a vyplnený reklamačný list.
6. K reklamáciám HK zakúpených v pobočkách firmy ROVI sa vyjadríme v zmysle Občianskeho zákonníka t.j. spravidla ihneď, v zložitejších prípadoch do troch pracovných dní. Uznanú, resp. čiastočne uznanú reklamáciu vybavíme čo najskôr, najneskoršie do 30 dní. V prípade, ak by sa nedal reklamovaný HK opraviť, bude zákazníkovi poskytnutá druhá HK rovnakého typu alebo na základe vzájomnej dohody iný typ HK.
7. Táto záruka je jediný a výlučný prostriedok zákazníka proti firme ROVI a zároveň jediná a výlučná zodpovednosť firmy ROVI voči zákazníkovi za poruchy a zlyhanie HK. Táto záruka nahradzuje všetky iné záruky a zodpovednosti či už ústne, písomné alebo iné. Firma ROVI nezodpovedá za akékoľvek náhodné, úmyselné alebo nepriame škody.